Već tradicionalno, Europski dan jezika obilježen je u našoj školi brojnim prigodnim aktivnostima koje su se odvijale 26. i 27. rujna 2024. godine. Na sam Dan, 26. rujna, učenici skupine Jezični kutak i učiteljica Marija Zrinka Sokač počeli su etwinning projekt ‘Traditional stories’ videopozivom u kojem su se na engleskom jeziku predstavili ostalim sudionicima projekta. Petak 27. rujna započeo je kratkim programom u kojem su na engleskom, njemačkom i, naravno, hrvatskom jeziku sudjelovali svi učenici Škole.
https://sway.cloud.microsoft/fc3EIrGKIEZrhZx6?ref=Link
Na inicijativu Vijeća Europe, a u suradnji s Europskom komisijom, 26. rujna svake godine obilježava se Europski dan jezika. Tim povodom prigodan dvodnevni program održan je i u našoj školi. Članovi skupine Jezični kutak i učiteljica Marija Zrinka Sokač odradili su 26. rujna prvu aktivnost etwinning projekta ‘Traditional stories’ u koji su se ove školske godine uključili. Bio je to videopoziv tijekom kojeg su se naši učenici na engleskom jeziku predstavili drugim učenicima i učiteljima koji sudjeluju u projektu. Upoznali su učenike iz Beča (Austrija), Dobricha (Bugarska) i Stare Zagore (Bugarska) te saznali da Sara iz Beča ima psa i mačku, da je Vilibald iz Dobricha predstavnik učenika u gradskoj skupštini i da Elena iz Stare Zagore voli čitati. U nastavku projekta učenici će odabrati nekoliko tradicionalnih priča svojeg kraja i predstaviti na engleskom jeziku ih u obliku e-knjige drugim partnerima u projektu.
Petak 27. rujna započeo je kratkim programom u kojem su na engleskom, njemačkom i, naravno, hrvatskom jeziku sudjelovali svi učenici Škole. Najprije su učenici 2. razreda na engleskom otpjevali poznatu pjesmu „Up and Down“ uz koju su i ostale sudionike pozvali na ples. Na njemačkom su zapjevali i naši prvašići koji su svima glasno poručili „Tschüss, auf Wiedersehen“. Hrvatski jezik predstavili su članovi Dramsko-recitatorske skupine koji su u obliku recitala izveli poznatu pjesmu Zlate Kolarić Kišur „Riječi“. Druženje je završilo Kahoot KnjigoKVIZOM o europskim književnicima u školskoj lektiri u koji se uključila većina učenika. Igrajući u timovima, mlađi sa starijima, učenici su pomagali jedni drugima, pokazavši natjecateljski duh, ali i dobro znanje o najpoznatijim europskim autorima i njihovim djelima.
Bila je to prilika za međusobno druženje mlađih i starijih učenika, kao i za razmjenjivanje znanja i
podizanje svijesti o važnosti učenja stranih jezika u školi i izvan nje, što je jedno od temeljnih načela Europske unije.